
ajsantanyi.net 22/06/2026 - 12:43:18 | ![]() ![]() |

Portopetro dona el sus a les Festes de Sant Joan amb el pregó, música i un cap de setmana ple d'activitats
El nucli costaner de Portopetro ja ha entrat de ple en les seves festes patronals de Sant Joan 2026 després d'un primer cap de setmana marcat per la gran participació veïnal i un programa farcit d'actes per a totes les edats.
El sus oficial de les festes va tenir lloc el divendres horabaixa amb el tradicional pregó, que enguany va anar a càrrec d’Antònia Adrover Vadell. L'esdeveniment va comptar també amb la intervenció de la representant de la batlessa a Portopetro, Joana Adrover. Aquest acte inaugural va servir, a més, per estrenar el nou mirador de la Plaça Nova, un espai idíl·lic que s'incorpora com a punt de trobada per al nucli. La vetlada va cloure amb un concert conjunt molt especial que va reunir sobre l'escenari les dues formacions musicals del municipi: la Banda Municipal de Música de Santanyí i la Banda de Música Adagio de Cala d’Or.
Un cap de setmana intens per a grans i petits
La gentada i el bon ambient varen continuar dissabte horabaixa a la Plaça Nova amb una sessió de jocs infantils pensada per a les famílies. Ja en el vessant nocturn, les pistes esportives varen acollir el conegut musical de El Rei Lleó, un espectacle que va congregar un nombrós públic familiar per gaudir de la seva emblemàtica banda sonora.
El diumenge va arrencar amb les activitats més marineres i refrescants des del Moll de Pescadors, on es va celebrar la tradicional pujada al pal ensabonat i les curses de natació per a grans i petits. L'horabaixa va continuar amb ritme gràcies a la multitudinària Festa Holi a les pistes esportives, que va omplir Portopetro de color i diversió de la mà de ballarines de Bollywood i la música d'un DJ.
El cap de setmana va cloure amb una pinzellada cultural a la Plaça Nova, on es va dur a terme la presentació de la novel·la Mitjanit sobre Mandràvol, de l'escriptor Jaume Pons Lladó. Amb aquest inici tan participatiu, Portopetro encara els dies centrals de les seves festes de Sant Joan.


- Cati Pons González, elegida Secretaria General de CCOO Servicios Baleares
- El PP de Inca denuncia la dejadez de la regidora de Policía: una semana después todavía no sabe cuántos agentes tiene en plantilla
- El Palau Municipal d'Esports Son Moix acoge este viernes, a las 20:00 horas y con entrada gratuita, el enfrentamiento entre el Illes Balears Palma Futsal B y el Llevant de Manacor FS, derbi balear
- Música Nostra presenta el disc "Camí florit" i el concert al Teatre Principal d'Inca el diumenge 25 d'octubre
- Medio Ambiente nombra a Margalida Roig secretaria técnica y a Bartolomé Salvà, director insular de Residuos
- ELS FLORISTES DE MALLORCA FAN UN BALANÇ POSITIU DE LA CAMPANYA "REGALA UNA FLOR"
- El rei En Jaume I cavalca de nou a la Fira Màgica de ses Rondalles d’Inca
- Manacor tiene una renta media disponible por habitante de 25.614 € y Calvià que es el primer municipio de Baleares suma 39.852 €, datos de la Agencia Tributaria de 2024. Palma 29.086 €
- Las pruebas de las oposiciones docentes del año 2027 se iniciarán el 17 de abril de 2027. La convocatoria ofrecerá 474 plazas de los diferentes cuerpos en las Illes Balears
- El Consell de Mallorca permitirá cazar en las fincas públicas de manera ordenada y regulada, con la recuperación de collados de Tossals Verds para la caza tradicional con filats a coll, 10 jornadas












































