
doplaillevant.com 07/04/2025 - 13:12:07 | ![]() ![]() |

PRESENTACIÓ DELS VINS DE LA DO PLA I LLEVANT 2025
El pròxim dijous 10 d’abril, entre les 17h i les 21h, es durà a terme la Presentació dels vins de la Denominació d’Origen Pla i Llevant 2025.
L'acte és celebrarà en els jardins de l'Hotel GPRO Valparaíso de Palma, sempre que la climatologia ho permeti, en cas contrari es durà a terme a la Sala Mallorca. Hi participaran tots els cellers d'aquesta denominació d'origen. Aquests donaran a tastar tant els vins de l'anyada 2024, com els d'anyades anteriors, així com altres novetats que vulguin presentar.
A l'acte també hi participaran les marques de qualitat de les Illes Balears convidades: Formatge de Maó, Sobrassada de Mallorca, Oliva de Mallorca, Oli de Mallorca i Ametlla de Mallorca que donaran a degustar els seus productes als assistents.
Hi ha una gran expectació per tastar els vins de la collita 2024, ja que aquest va ser un any de grans reptes. Les condicions climàtiques van estar marcades per la manca de pluja durant quasi tot l’any, fins que a finals d’agost es varen donar pluges moderades. Aquests fets van conduir a tenir manco raïm i que aquest fos més petit, però més concentrat en aromes i sucres, entre d’altres. Per tant, s’esperen uns vins de gran qualitat després que els nostres elaboradors hagin convertit aquests reptes en grans oportunitats.
El preu de l'entrada serà de 10€ a la venda a https://ticketib.com/events/presentacio-dels-vins-de-la-dop-pla-i-llevant-2025. També es podrà comprar l’entrada el mateix dia de l’esdeveniment a la porta del recinte, tot i que l’aforament serà limitat. El pagament es farà en efectiu.
Per a més informació: [email protected] | 650352095 (Biel Modino)
www.doplaillevant.com
HORA DE CONVOCATÒRIA DE LES AUTORITATS: Dijous, 10 d’abril de 2025 a les 18:00h
AUTORITATS CONFIRMADES:
Sr. Joan Simonet Conseller d'Agricultura, Pesca i Alimentació.
Sra. Maria del Pilar Amate - Consellera de Promoció Econòmica i Desenvolupament
Sr. Joan Llabrés – Director General de Qualitat Agroalimentària i Producte Local
Sr. Alvaro Roca – Director Insular de Promoció Econòmica i Producte de Mallorca
LLOC DE L’ESDEVENIMENT:
Jardins de l’Hotel GPRO Valparaíso
c/ Francesc Vidal i Sureda, 23
Palma
OBSERVACIONS:
Un cop arribades totes les autoritats es realitzarà una foto pels mitjans de comunicació convocats. A aquesta fotografia hi figuraran totes les autoritats presents i els membres del Consell Reguladors de la DO Pla i Llevant.
Un cop fetes les fotos, la comitiva, juntament amb la Presidenta de la DO (Xisca Armero), recorreran els diferents estands dels cellers participants a l'acte, on seran presentats per la presidenta i podran degustar els vins de cadascun dels cellers.
PERSONES DE CONTACTE:
Biel Modino, Responsable de Promoció de la DO: 650352095


- El Tendedero: Siempre hemos dado voz a los residentes en general, partidos políticos, entidades y colectivos, profesionales, patronal, sindicatos, ONGs, y lo seguimos haciendo sin excepción
- Baleares: Consumo alerta sobre prácticas engañosas en línea durante el Black Friday, consejos para identificar vendedores fiables y evitar fraudes en las compras digitales
- Casi la mitad de los centros escolares de educación infantil de Baleares desobedecen a Transparencia y no publican los formularios de elección de lengua de primera enseñanza.
- Inauguramos la Navidad: Ven a descubrir nuestro Belén y la exposición "Voces de Afrika” de María Antonia Barceló"
- VORO revalida sus dos estrellas Michelin y consolida a Mallorca en la élite gastronómica
- 300.000 € al Fondo Escolar de Emergencia para atender alumnado vulnerable. 209 solicitudes de centros educativos, una cifra que supone un incremento significativo respecto a las 157 que había
- Teatre contemporani Gaudi i Reflexió: Artà, Capdepera, Sant Llorenç, Cala Millor, Manacor. Destinataris: professorat i mestres, estudiants universitaris, persones interessades cultura en general
- Felanitx: El Glòria de Vivaldi tornarà omplir de música el convent de Sant Agustí. 14 de desembre més de 150 músics i cantaires pujaran a l’escenari per oferir aquest gran concert
- Manacor: Dissabte passat festivitat de Santa Cecilia, patrona de la música, a s’Agrícola ho vàrem celebrar tal i com estava anunciat amb un fabulós concert de Veu i Piano
- El jueves 27 de noviembre sabremos el programa completo de la Navidad 2025 en Manacor: La fiesta final de año, cabalgatas, encendido de luces, tren niños, dinamización comercial, mercados









































