
AGENCIA MANACORNOTICIAS 02/10/2025 - 02:27:00 | ![]() ![]() |

![]() | El grup començarà a reunir-se el pròxim 4 de novembre de 2025 i es mantindrà fins al 10 de febrer de 2026, en sessions setmanals que tindran lloc els dimarts de 9.30 h a 11 h a l’Espai Na Camel·la de Manacor. |
COMUNICADOS: Nou programa de salut emocional per a mares i pares d’infants de 0 a 7 anys a Manacor. L’Ajuntament de Manacor posa en marxa una nova promoció del Programa de grups per a mares i pares, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 7 anys interessades en la criança i en com afrontar els reptes emocionals, educatius i socials d’aquesta etapa tan important.
Aquest programa s’adreça a famílies que volen compartir experiències, aprendre estratègies i rebre suport en la tasca de la criança dins el context de la societat actual. Les trobades estan pensades per a un màxim de 12 participants, amb l’objectiu de crear un grup proper i actiu on tothom pugui participar i sentir-se còmode.
El grup començarà a reunir-se el pròxim 4 de novembre de 2025 i es mantindrà fins al 10 de febrer de 2026, en sessions setmanals que tindran lloc els dimarts de 9.30 h a 11 h a l’Espai Na Camel·la de Manacor. En total, es faran 12 sessions que permetran als participants aprofundir en temes de criança, compartir dubtes i aprendre eines pràctiques per acompanyar el desenvolupament dels infants.
La participació en el programa és gratuïta, però els inscrits hauran d’adquirir el compromís d’assistir almenys al 90 % de les sessions, per garantir la continuïtat i el bon funcionament del grup. Les places són limitades a 12 persones, de manera que es recomana fer la inscripció com més aviat millor.
El període d’inscripcions s’obrirà el 6 d’octubre i romandrà obert fins al 17 d’octubre. Les inscripcions es realitzaran mitjançant l’emplenament d’un formulari. L’admissió es farà per ordre d’arribada, fins a completar les places disponibles.
El programa estarà conduït per les treballadores socials clíniques de l’Ajuntament de Manacor, Margalida Mayol Nicolau i Francesca Dalmau Capó, que aportaran la seva experiència professional per acompanyar els grups, dinamitzar les sessions i facilitar l’intercanvi d’experiències entre les famílies.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Manacor reforça el seu compromís amb el benestar de les famílies i el desenvolupament saludable dels infants, oferint un espai de suport i aprenentatge on pares i mares puguin trobar recursos i eines que els ajudin a superar els reptes que suposa la criança


- El domingo 12 de octubre a las 19 horas en s'Agrícola Manacor recital acústico a cargo de Damià Fluxà acompañado de Maria Antònia Gomila, Toni Terrades, Carmela Font
- Activitats previstes pròximament a Vilafranca per aquesta setmana
- El PP pide a Armengol que explique con urgencia si existen pagos del PSOE vinculados a los 21 millones de la trama Koldo en Balears
- El PP de Mallorca denuncia la demagogia del PSOE con la vivienda y reivindica las acciones reales del Consell en materia social
- Magda Comas, nueva presidenta de ATA Baleares
- Marga Prohens: “Los jóvenes se han rebelado contra la doble moral de la izquierda y han tomado la bandera de la libertad del PP”
- El Govern organiza una jornada práctica sobre la gestión del estiércol en las fincas agrarias. Cuando se esparce, hay olor durante 3 o 4 días, pero es necesario para nuestra actividad, han explicado
- 52 Exposición Ornitológica de Manacor que se celebrará en el Hipódromo y también IX Monográfico del Gloster, el I del Fife Fancy, y el I de Raza Española, 1 y 2 de noviembre al público en general
- Divendres 10 d’octubre a les 20h tendrà lloc a s’Agrícola Manacor una conferència de Lluís Ballester titulada «La connexió entre la pornografia a Internet i els canvis en la prostitució»
- Dice El Pi: “La denominada Ruta Migratoria Balear es ya una realidad consolidada e insostenible: en lo que llevamos de 2025, han llegado más de 6.000 personas migrantes de forma irregular”

